Welcome to Syida's blog | Dashboard | +Follow
Little Mouse
Hello Fellas !



Welcome guys to my blog !
My blog my rules ;)


Travel this

Story About Life


Tagboard





Credits Section



Template By MiraaLaLa
Inspiration By Lettha
April fool
Thursday, March 31
assalamulaikum :)
mula kn pagi anda dgn senyuman . 
*galak sebentar :P
haha entry aku kali nie bkn lahh pasal tajuk atas tu .
maklumlahh ta taw dah na tulis pe .
hehehehehe XD

okeh semalam bru je habis perlawanan softball .
fuhh ! penat gila babeng wa ckp sama lu .
terasa mcm kt bendang lahh .
tpi smlm ta brapa sgt da lecah .
hari rabu lagi lahh . 
serupa owg masuk sawah tanam padi tu .
tu dia . punya lah lecun satu bdan aku .

semalam . adoii !
kaki lebam beb !
punya lahh sakit .
dah lahh time tu na lawan ngan team SABAR .
perghh ! masa tu jgak na injured .
sakit ke ta , maen jugak lahh .


but aku enjoy maen softball .
sbb bila aku maen softball .
aku rasa gembira gila .
hee ~ team aku dpt no 4 ja .

first game kalah ngan SP .
then menang ngan SEMAI .
semalam plak , menang dgn SMJK .
then kalah ngan SABAR & MUZAFFAR SHAH .

btw , best game semalam . hope tahun depan akan buat yg terbaik .
do the best team PANGLIMA .



Older Post | Newer Post