Welcome to Syida's blog | Dashboard | +Follow
Little Mouse
Hello Fellas !



Welcome guys to my blog !
My blog my rules ;)


Travel this

Story About Life


Tagboard





Credits Section



Template By MiraaLaLa
Inspiration By Lettha
khamis :)
Thursday, March 17
Assalamualaikum
hello everybody . how are you ?
ececeh speaking plak aku nie . 
haha . btw hari nie korg buat pe eh ?
teringin jgak na taw pe yg korg buat hari nie .

huhu aku hari nie keluar g PB .
haha asyik-2 PB . haha tade tempat laen ke .
hehe kt sni apa je yg ada . 
na jlan jauh tada lesen .
ada ke tada rasanya sma je kot .
haha keluar nek moto ikut ska hati .
haha normal lahh tu kan .

hari nie aku g cc . 
nek moto seperti biasa . 
parking dekat tuttt .
hee secret . then jalan kaki p cc nadia uhh .
penat aih jlan . haha
bru skit je jlan da penat .

then nadiah na ikut .
so on je lahh kn .
g mkn dekat kfc . yummy !
huhu lepak-2 sembang-2
then kul bpe ntah belah dri situ .

so buat kje gilakk skit tdi .
huahua nek moto 3 org . haha
tmbh si nadiah nie lahh .
g pdg jap maen jongkak-jongket .
hee mcm budak-2 kn .

haha biasa lahh tu .
tggu si an-nur and liyana .
tggu an-nur sbb na bgi kertas add math yg da dlm bku komsas uhh .
then liyana plak sbb na p pasar mlm doe .
huhu na pegi tpi yana plak tada duit .
so patah balek p bank and pam tayar moto dye jap .

tayar moto dye uhh dari smlm hah pancit dah ak tgk .
so tdi aku pn gtaw ar kt yana .
then dye sruh ayuni pam and dye p bank jap amek duit .
so ayuni pn pam lahh .

then lepas tu kiteorg pn g ar pasar mlm uhh .
aku ngan nadiah .
ayuni ngan yana .
jlan jlan kt psar mlm cri ice blended .
huhu aku pnya blue icez .
haha pesal ntah ejaan camtu pn aku ta taw .

then kiteorg pn na balek dahh .
sbb jam menunjukkn pkul 6.40 ptg .
then anta nadiah and ayuni . 
so aku ngan yana pn belah lahh .

huhu penat sungguh hari nie . tpi penat smlm lagi teruk .
haha tamau cite ar .
t bocor rahsia sudah .
hehe ~ wink-2 later update lagi okeh :)

wasalam



Older Post | Newer Post