Welcome to Syida's blog | Dashboard | +Follow
Little Mouse
Hello Fellas !



Welcome guys to my blog !
My blog my rules ;)


Travel this

Story About Life


Tagboard





Credits Section



Template By MiraaLaLa
Inspiration By Lettha
Kem KRS
Saturday, February 18
Assalamualaikum ;)


okayy lama kan aku tak update ,
haha busy lahh weyh sejak form 5 nie .
takde masa nk online sgt lahh .
okayy btw aku baru je balik dari kem nie haha .
caya tak aku pegi kem ? haha aku sendiri pun tak caya ;p

okayy nie kem perkhemahan dan kursus kenaikan pangkat staff sarjan .
k panjang kan ? ada 4 org pegi ,
2 laki dan 2 perempuan ,
first day tak berapa knl sgt dgn diorg semua ,
then malam tu dah boleh borak-2 dahh , 
cepat kan kami mesra hahaha :p

malam first dayy kiteorg buat bantuan mulaa ,
alahh yg guna kain anduh tu haaaaa , hehe then tidoo zzzz haha
letih bhai balik sekolah terus kena pegi kem xD
then second dayy , pagi tu aku dgn budak skolah aku , 
kinah aku panggil dia , hehe sebab dia form 4 baru .
okayy sambung , pagi tu kiteorg bgn pkul 4.30 pagi ,
awal tak , awal tak ? haha sebenarnya pkul 4 aku dah terjaga ,
sebab depa tu dok jalan depan khemah sbb nk p mandi , 
mana tak terjaga kan ? haha then solat dekat surau buat hafazan hadis sebanyak 2 hadis ,
jyeahh aku berjaya hafal hadis weyh haha , then pagi tu penyelia kem beri jadual utk hari tu ,

so aku group 7 , then pagi tu dah kena kawad , err seksa weyh !
haha tu ujian kedua group kami , yg first bantuan mula ,
then lepas tu kami pegi buat ujian ke 3 , iaitu bina gadget !
haha berjaya kot binaa dlm masa 45 , 50 minit gitu hee ,
then ujian ke 4 , iaitu perucapan awam .
k ujian nie aku rasa paling stress sebab sorg-2 akan masuk dlm bilik ,
then pilih tajuk lepas tu beri isi , or apa yg tajuk tu minta , dan kita kena huraikan .
perghhh ! susah kot -.- sabar je lahh , dah lahh aku dpt tajuk susah pulakk tu -.-
then pegi dewan buat buku log , k jadual group kami agak tersusun lahh jugak kan ,
nasib tak kena kawad time petang fuhhh haha , then ujian ke 5 iaitu ikhtiar hidup .
hah nie paling geli , dan paling lawak pun ada ,
ahaha setiap group kena tangkap ikan keli , then siang lepas tu bakar ,
lagi satu kena buat roti lilit kot , aku pun kurang pasti nama dia apa haha ,
time nk tangkap ikan keli tu lahh haha , semua pakat menjerit ,
derr geli betol -.- budak laki usha pelik jaa , pastu gelak-2 haha ,
kurang ajar gilaa haha , then kumpulan kami dpt markah paling tinggi , haha best weyh !
pengalaman yg takkan aku lupaaaa sampai bila-2 haha
then malam tu buat ujian ikatan ! paling best haha mcm-2 rupa jadi :p
 ohh lupa ujian ke 7 ialah yg hafazan tu haha ,

then hari nie , belajar kawad terima sijil , then majlis lepas tu balik !
aku akan rindu budak kem ! diorg terbaik dan budak skolah cina ,
haha diorg cepat mesra weyhh tau , tak mcm budak cina yg lain ,
kem tahun nie is the BEST lahhh ! 
dan aku pun dah naik pangkat jadi STAFF SARJAN !
yay ! bestttttt ! haha k lah chaw dulu xD
and soryy takde gambar lahh weyh :( tak sempat nk tangkap 
Assalamualaikum ;D



Older Post | Newer Post