Welcome to Syida's blog | Dashboard | +Follow
Little Mouse
Hello Fellas !



Welcome guys to my blog !
My blog my rules ;)


Travel this

Story About Life


Tagboard





Credits Section



Template By MiraaLaLa
Inspiration By Lettha
end.
Friday, May 17
Assalamualaikum ;D i'm back hihi. hari ni last kerja oit xD sedih ada, happy ada, mcm-2 rasa adalah haha :p
dah cukup nk buat masak xD anywayy sedih sebab tak dapat jumpa org bm seperti yg dikehendaki hmm :/ perpisahan yg amat sedih bagi aku. tapi takpe, i'm trying to forget you. memang antara kita hanya perlu berkawan, no more than friend! sedih jugak sebab tak dapat bergambar and plan seperti yg dirancangkan.

takpe, apa-2 pun semua dah lepas hee. okayy next story, hari ni keluar result upu. ohhh :O anywayy aku dapat politeknik haha, tapi tak tahu dekat mana lagi xD okayy aku decide mungkin ke politeknik. matrik? hmm mcm susah je. okayy lahh pape pun doakan aku yg terbaik kayy guys! ;D



okayyy bergambar sensorang :p hahahaha ada aku kisah pulak xD okayy btw selamat menyambung pelajarang anda, anda dan anda ye ;D




Older Post | Newer Post