Welcome to Syida's blog | Dashboard | +Follow
Little Mouse
Hello Fellas !



Welcome guys to my blog !
My blog my rules ;)


Travel this

Story About Life


Tagboard





Credits Section



Template By MiraaLaLa
Inspiration By Lettha
life.
Wednesday, April 9
Assalamualaikum. hey hi! aduhai lama tak berblog ni. hmm rindunyaaa haha.
okayy setelah beberapa bulan tak diupdate, hari ni mula update. tapi maybe bukan selalu.
yeahh aku dekat ipoh busy. byk benda jadi kat aku. byk cerita nak dicerita.
tapi bukan semua nak luah hari ni haha. maaf aku excited. mcm ada org baca blog aku kan haha :p

anyway, new year pun aku tak update kan haha. so much memory in 2013. tahun ni 2014?
ada jugak kenangan manissss xD Alhamdulillah aku sihat sehingga hari ni. semalam aku dah start final exam sem 2. hari ni second paper. paper semalam dgn hari ni no komen. haha aku tawakal je lahh dapat result nanti. cuma nak ckp, aku rindu nak berblogging mcm dulu. tapi apakan daya, masa tak memberi aku peluang haha. ayat aku taknak kalah tu haha. wishh you all happy.

love syidot ;)




Older Post